K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Saturday, November 27, 2010

O U T I N G till the end

ahaks.. 
ari nie kiranya macam ari untuk aku relaxkan pikiran... ahaks..
aku bangun pukul 12.00 tengah hari keatas.. engatkan nak study tapi semua plan berubah.. hangout BATU PAHAT mall.. having tornument bowling with my freinds.. hahah... seronok tahap "babeng" sebab kami main ngan penuh perasaan macam sukan sea plak...  ijat still at the top rank for the first game.. haha.. ajim and i played like shit.. the faiz try with his own style.. go "hook"ball...

i j a t...s h a f i q...f a i z... a j i m


lepas habis game kami just lepak kat MCD batu pahat .. having some burge..
and faiz keep missing his "SUBWAY" sandwich.. haha.. datang penang.. kita makan sampai perut meletop.. haha..
pas makan... gegas balik kampus sebab mereka ada futsal tornument plak..
gegila..


malam.. bermula lah satu game yang we all selalu main.. namanya "life"
game nie yang lawak nyer.. memacam yang kita lakukan.. haha.. yang best nyer kita leh wat apa kita suke... pilih masa depan.. nak berapa anak.. nak khawin ker.. nak jadi GAY ke.. nak JAdi lesbian pown bleh.. dah nama pown life..
bab game nie, sheedy tetap dengan prinsip dia.. melakukan yang terbaik untuk tidak disaman dengan pihak lain.. tapi orang tetap saman dia.. sebab mulut lahar.. selalu bagi pendapat untuk memusahkan perjalan hidup orang lain.. hahaha.. sampai main tipu lagi... giler la mamat nie.. 


 
heheh.. giler kan..bila hidup nie kita dapat buat apa yang kita suka.. sekarang nie.. bagi aku.. hidup kian mencabar.. yang kita pikir bukan nya menjadi.. dan apa yang kita lakukan bukan semuanya orang suka..
aku suka buat perinsip dalam hidup aku sebab aku percaya kalau kita ada prinsip.. kita bleh berjaya.. hahhah.. giler kan...


~shafiq out~

No comments:

Post a Comment