K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Friday, November 26, 2010

M I N G G U exam

minggu nie bermula la peperangan untuk hidup aku.. sebagai mahaisiswa semester pertama yang still "laloq" dengan persekitaran university.. haha.. minggu nie muka aku banyak naik jerawat sebab tidur tak chukup.. hahhah.. boleh bayangkan paper math ari nie aku ngan kawan kawan yang lain just tidur around 2 hours.. around that maybe... masa nie lah yang aku sedar.. kehidupan aku semakin susah...

"shafiq"--> idup kau semakin susah... haha

so.. pe yang aku kena buat.. dulu aku masih ingat lagi kawan kawan aku chakap per..

"SHEEMA"--> hidup macam pelangi....
"AYOI" --> hidup perlu ada kawan..


hurm.. tak lupak gak minggu nie ada lah birthday baestfriend aku yang aku sayang ketat ketat sampai mampu.. ahaks.. SHEEMA... happi birthday... 
"kan ku dah bilang.. they wont forget ur birthday la babe"
kesian dia nie.. ahaks.. lagi berapa minit birtday dia nak habis.. tetiba call aku.. bagitau yang birthday dia borink sebab tak da siapa pown yang realise.. dah selepas beberapa minit plak dia kall aku yang dia dah bertukar jadi  "CHOKKODOK"...
sebab semua kawan dia dah baling tepung dan telur.. ahaks.. macam macam la gendur sorang nie.... dan aku dah janji ngan dia tok belikan dia baju pelangi.. 

 "gendowt" kuruskan badan kau baru dapat baju nie....
 tak lupa gak bukan saja birthday sheema.. "najja" pown sama... "budak geniuesee" lalal

  

No comments:

Post a Comment