K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Monday, November 15, 2010

E X A M yang bakal datang... D O D O i....

study tak masuk dek akal...

tempat aku akan menghabiskan masa aku..... meja ajaib..... meja aku arr


aku rasa semua orang dah study... aku belum lagi kowt... dengan berbagai masalah yang mendatang.. aku langsung tak dapat fokus. aku berjanji apabila tapak kaki aku meninggalkan jambatan pulau pinang. aku akan terus bukak buku kat batu pahat tanpa sebarang rasa sangsi.. ye la tue... aku kena paksa diri aku la.. kalau pandai tak per la gak... nie pown otak macam dodoi jer... ahaks.. takowt la.. bila call kawan yang lain siap kata dah siap semua chapter dengan bangganya... ahakzzz.. jangan hampeh kemudian hari.... lalaal...

shafiq napa la kau nie malas tahap gagak.. cepat la bangun.. lupakan la suma masalah.. dapatkan dekan untuk sems nie... lalallala... mimpi mimpi... aku akan berusaha... chaiyok.. aku boleh nyer study siang sampai petang... tapi jangan ada orang datang bawak perlawaan yang bebukan sudah.. contohnya 

"SHAFIQ... MCD menanti.....!!"
"SHAFIQ.... BP mall jom!!"
"SHAFIQ... harry potter movie jom!!"

tapi kalau harry potter mungkin aku akan pergi kowt.. sebab tue memang dah ada dalam jadual tahunan.. so sebagai seorang diri yang kisah akan masa depanya.. aku terpaksa pergi menonton.. tue kan halangan yang mendatang tanpa diduga dan tidak mampu untuk aku halang... alasan jer tue..

aku pown akan bantu kengkawan aku kat sana.. sebelum tue aku kena siapkan diri la..... meja aku yang kat atas tue pwon mesti dah berabok dah kan... ahaks.... library UTHM pown mesti dok tunggu aku jer kan... haha.


ok.. salam..
shafiq ~out~

No comments:

Post a Comment