K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Sunday, November 14, 2010

M A S A matriculation dulu..

bila dah pressure sesangat.. semua kenangan yang kita ada buat kita rindu balik... yang kita benci pown buat kita rindu sesangat.. contoh HAPIJAT yang worst.. annoying person which is aka my COUSIN. ahakz.. sekarang dah sambong medic..

sheema said " rindu plak kat hafeezat"...

mimipi pergh minah nie. tetiba rindu hafeezat.. sheema kalau ko tu DODOI.. dodoi gak la... ahakzzz...  sheema is one of my craziest friend kat matriculation dulu.. masa first time aku tengok dia macam "gangster".. lalalala


masa kelas tutor chemy... gila..


kat sini macam macam aku belajar.. cara nak sesuaikan diri dengan maknusia yang berbagai jenis dan ragam. dalam practikum plak ada macam macam karenah..

fadzreen said "teacher! i got brain problem"

aku ngan sheema aper lagik.. gelak bagai nak mampos. tak tertinggalan najah and mieza... sebab kami selalu lepak sesama..

shafiq hanif " buat la suka ati ampa dalam library nie. x per. nie library bapak aku"

F1P4..

dengan practikum nie gak la memacam aku buat pada mereka.. aku dera suruh masuk chorus speaking dan memacam lagik.. and we still won the price... its not about the price im talking bout. its bout our friendship that we try to build in here.. although we just spend 1 year at here but we still need each other.
aku bukan stakat kawan ngah budak praktikum aku jer... aku kawan ngan satu matrik kowt. tambah lagi satu kuliah. sapa tak kenal aku. ahakz.. lalal... tak la.. hehehe

syaz..mayo..zaf..me


kema..me..syaz..mayo


syaz.. zaf..hadi..me


nie suma penipuan.. kuliah dah abeh dah.... the last lecture for the last sem


kan aku dah bilang.. best hidup nie kalau kengkawan kita pown best....

kenangan terindah
 
 
badget macam teror


me and my YOONA



No comments:

Post a Comment