K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Friday, December 3, 2010

K E N A N G A N indah hidup aku......

pejam celik pejam celikk.. dah nak habis dah tahun 2010.. haha..
biasa la kita kan maknusia biasa yang selalu leka.. betul tak?..
hurm.. apa yang aku nak chakap.. ok sekarang nie aku tengah takut sangat..
sebab.. aku sesorang dalam melewar nie.. nak tidur pown aku takut.. 
takut sangat.. aku harap tak der apa apa yang terjadi la... haha.. 
semua dah balik.. dari kawan baik sampai housemate.. semua dah berangkat pulang ke kampung masing-masing.. haha. 

sebab apa aku kata kenangan terindah.. mana tak nyer.. untuk tahun 2010 nie bnyak perkara yang aku belajar;
1. aku belajar hidup berdikari... sekarang nie kan aku dah belajr kat university.. so pepandai lah jaga diri.. sesuaikan diri.. dan memacam lagi...
2. aku belajar berkawan luar dari jangkauan aku.. aku dapat kawan kawan yang gila gempak.. haha. dan kengkawan yang boleh terima sapa aku.. yang penting.. semua kengkawan aku dah berumur.. hahha (jangan marah)
3. dapat hidup satu rumah dengan pelbagai maknusia yang datang dari pelbagai latar belakang.. daripada perasaan rimas... hinggalah bertukar menjadi sayang... nie pown pembelajaran jugak katanya..
4. penjimatan dalam penggunaan wang PTPTN.. hahaah. nie amat penting.. macam mana nak bersosial kalau poket tak berat woi..
5. mengalami hidup yang boleh di klasifikasikan sebagai "social exticntion"..
bukan mudah bagi aku.. selalunya.. umo macam aku nie kena duduk umah kowt.. makan duit mak bapak.. pastue post shout out kat FB kata ..... "hidup gempaq"
just ignore bout it..
sorang sorang tinggalkan melewar... dari riuh hinggalah sunyi... bunyi cengkerik pown aku leh dengar.. kalu tak.. suara sheedy la yang memekik pepagi kat melewar nie... hahah... ridu plak kat mereka suma..

engat lagi aku.. masa permulaan semester.. macam bongok aku dibuatnya kat sini.. hilang PUNCA.. hahah.. ya la.. mana la aku nak kenal sapa... aku pown tak tau nak chakap apa.. aku kan pemalu... pemalu sangat.. so aku terjumpa mamat jie.. haha.. 

"ajim" here u go.. lalal
macam mana aku kenal mamat nie... haha.. daripada choral speaking.. masa tue kami pasukan melewar speakers.. lalal... aku engatkan mamat nie pown budak matrix.. rupanya tak.. pertumbuhan terbantut rupanya.. lalla. pas tue start la perbualan kami.. tentang "mamat L O N G K A N G".. dan sebagai nye.. semakin hari semakin rapat.. haha


 A J I M



"achap"
acahp nie plak.. kawan baik ajim.. satu poli.. dulu mamat nie la aku paling rimas.. rimas yang memualkan.. haiz.. dengan muka poyo.. tapi bila dah kenal.. hurm.. rupanya mamat nie spesies aku.. muka sombong tapi hati baik.. tapi aku lagi baik.. credits goes to me.. tapi mulut tetap lahar..
aku ada hypotesis..
"semakin lahar mulut achap.. semakin lahar lagi mulut sheedy"
hahah
A C H A P..

"SYUK" lima says:
nie plak adalah senior aku masa kat penang free dulu.. masa kat sekolah.. famouse giler.. manalah aku tak kenal.. bila sampai kat sini.. aku macam pernah nampak ja muka dia.. so aku tegur ja la.. hahha. so jadi semakin rapat.. dia nie orang pangil 5.. sebab apa.. tengok la "VICTORIA SECRETS".. hahahh.. macham macham... 


sheedy the PRINCES...
haha.. nie plak.. kira mamat terpinggir.. kanal dia pown masa dia ngah menjual.. masa on the way gi japanese class... catwalk sangat... chantik infinity...
HOWT-tak sangat.. hahhaha.. dia nie mulut jahat.. lalaal

S H E E D Y...


AKU TETAP AKU LA... HAHA

S H A F I Q


No comments:

Post a Comment