K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Tuesday, December 14, 2010

A K U tak akan maafkan diri aku

"shafiq.. jangan pandang dia.. nanti ko obsess!"
yang tue la apa yang kawan aku larang aku buat... sebab habit aku.. aku senang sayang orang.. giler... tue salah satu yang aku tak akan maaf kan diri aku... kata orang its ok to fell in love... tue orang yang kata.. tapi depa paham ke maksud jatuh cinta... kalu dipikirkan.. orang yang selalu cakap tue, apa pown tak tau.. shakespear konon.. lalall... tapi kadang kadang aku pown benci jatuh cinta...sebab buat aku jadi lembab.. renung tak habis habis...
"fairytale sangat" hahahha
hurm biasa la.. dah nama pown maknusia.. kalau tak jatuh cinta pelik.. maksudnya kita tak der perasaan...
cinta nie plak ada macam macam...
cinta sebab sayang..
cinta sebab paksa..
cinta sebab gersang (paling S I A L)
cinta sebab ikhlas

aku suka cinta sebab I K H L A S.. haha.. biasa la.. ikhlas la yang buat kita jujur... ikhlas jugak buat kita paham maksud cinta.. eweweew.. geli plak bila aku cakap tentang cinta... hahaha

aku mana expert.. hanya pernah rasa jer... jiwang B A B E N G nyer.... hahahha



dan sebab apa plak aku tak maafkan diri aku..sebab aku nak lakukan perkara yang bodoh.. alhamdullilah aku tak buat sebab aku kuat.. aku tak kan percaya sesiapa lepas nie.. aku tak salah kan dia.. sepatutnya aku salahkan diri aku sendiri...
memang la dia tu BODOH.. tapi napa aku pown ikut.. aku janji aku takkan buat lagi..

"shafiq..jangan jadi bodoh sebab benda tue"
"u should stay at BATU PAHAT... dont come back to PENANG"
"its SUCK"

hurm... i have to slow down my steeps./.. stop partying and do something else.. hanggout with my best buddies and my family.. better..

dan aku nak jadi aku... setelah suma nie jadi kat aku.. aku rasa kuat arr.. bukan kuat bleh pukoi orang.. tapi kuat dari segi mental.. maksud nya... aku tak perlukan sesapa untuk aku terus bernafas.... hurm...



tadi petang aku check result.. ALHAMDULLILAH...
aku dapat A+ for kenegaraan... aku takowt subject nie sebab dia 3 jam kredit.. hurm.. and satu factor lagi adalah sebab assigment yang diberikan.. group kami buat cincai.. tapi paperpown.. thanks for my group lo... walaupun tak smart presentation kita.. kita tetap dapat A+... fuyoohhh..
hurm... lagi satu math engenering...3 jam credits gak.. tahowt la... nie lagik cincai... lalalaa

No comments:

Post a Comment