K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Wednesday, December 29, 2010

H U H..... aku terkilan la..

hurm... 
napa plak aku terkilan tak tentu pasal... hehehe
bukan terkilan sebenarnya.. aku dah fedup..hahaha... aku tak larat nak jadi CINDERELLA dah.. hehehehehe..
ok aku tau.. babe.. i was in cameron for unexpectable trip.. kalau kau  nak melenting dan salah kan aku tak tentu pasal.. aku nak buat aper.. aku dah jadi kawan yang terbaik... pls la... aku shafiq hanif dan aku tetap shafiq hanif... for sure aku akan hormat orang yang tahu nak hormat aku.. kalau ko cerita kat kengkawan lain yang kita gaduh,... its ok with me... thats the way that bleh buat aku tak der paper string attach ngan ang... hahah..
yang junior still tak realise yang dia junior.. haha.. memacam la..
"tue la shafiq.. ko tue kalau sayang kawan sampai tahap yang tak leh blah"
mungkin salah aku gak.... ya la.. sapa yang perfect.. aku tak kowt

dulu munkin aku tak matang lagi (masa kecik) 
 *
*
*
*
*
sekarang aku dah matang.. (19 tahun)
so mungkin aku patut pikir kedepan lagi kowt..
stop jadi baik.. maksud aku bukan jadi jahat.. stop jadikan diri aku faithfull sangat sangat.. mungkin gak...
just ignore bout everything i said...

 

No comments:

Post a Comment