K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Tuesday, April 12, 2011

senyum....

salam semua...
napa tajuk post senyum.. sebab kebelakangan nie aku nampak ramai kawan aku senyum.. hahahah... senyum sebab aper pon entah la... hahah... 
nak kata senyum sebab dah capai FREEDOM nampaknya belum lagi kot. sebab paper final belum start lagi.. hurm..
lepas tue mesti senyum kebahagiaan... 

haha.. apa plak senyum kebahagiaan.. hahaha...
kalau korang nak tau senyum kebahagiaan cuba korang refer blog srie arty... 
yang tue boleh dikatakan senyum kebahagiaan kot... 
p/s.. she was totallly in the fairytale life.. haha

tak pon... kita rujuk pada kawan terdekat utara aku... en alias..
dia selalu senyum.. senyum yang pelbagai jenis...
hahah,....
  1. bila main uno.. kalah pon senyum..... (senyum kekalahan kowt)
  2. bila mecarot aku pun dia senyum... ( senyum kepuasan kot)
  3. bila someone berdekatan ngan dia.... ( senyum gatai kot)


hahahah... encik alias... kenapa awak senyum.. saya curious la... hahaha..
wei... peringatan kat sini...
kalau nak baca masage aku ker.. make sure u understand it fully ok...
dont interprate it quickly.. u have to read it around 10 times and then u will get what i mean....  make sure u open ur google translate.. wokeii...

p/s... alias kata aku tulis masage dalam bahasa macam haram.... (apa maksud dia)??


hahha.... minggu yang best untuk aku... sebab kawan kawan aku la yang buat aku tersenyum... lawak mereka.. gelagat mereka.. yang penting kalau aku berada bersama 
alias,azim,syuk dan kawan rapat aku yang lain..

mereka la yang menjadi bahan yang menyebabkan aku ketawa.. hahah..
so teruskan kepada korang buat aku ketawa.. cause laughing is the best medcine..
betul tak... aku tak kesah kalau ketawa sesorang.. sebab yang tue yang aku perlukan buat masa sekarang bagi kuat kan semangat aku.... cause when i looking at someone with hope... this situation make me  laughing alone... 



bawah nie aku sediakan sedikit pic malam dinner... lalal



pn dewi.... giler gempak...


they sang a song by hujan..


hahaha... my senior.. one person in there have same name as mine.. haiz.


hurm?


love this pic.... 


and.. i love this pic the most.. hahahh



p/s... so korang sumer... make our life simple... senyum ker.. ketawa ker.. it doesnt matter la.. as long kita dapat renggangkan  nerve otak kita its ok la.. as long kta dapat rasa selesa ngan keadaan sekeliling it enough already..  so dont ask for more cause god wont give anything to people who keep asking more and more.. jadi bersyukur key... llalal.. so "senyum dan tak perlu kata apa apa"..
haha

sayang korang..

No comments:

Post a Comment