K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Saturday, April 2, 2011

hurm.... hari ting tong aku....

best giler...
walaupun penat.. walaupun dalam keadaan yang aku tak pernah sangka kan.. iaitu waktu aku menjadi "ting tong" di hadapan ratusan maknusia yang meletakan tahap kefokusan yang amat tinggi terhadap aku dan group aku...

mesti korang tertanya kan.. hahah...
"ting tong" tue merujuk kepada benda yang salah dilakukan oleh seseorang pada waktu tertentu.. hahha
itulah yang telah aku lakukan....

yang penting aku tetap sayang group aku.. walaupun aku ting tong mereka still support aku dan aku bagi yang terbaik la.. insyaALLAH kalau itu la yang terjadi atau pun itu yang mereka pikirkan.. hahah.. semua maknusia pernah hadapi benda yang sama kan.. hahha... gitue la jugak aku....




cerita dia simple jer.. KOLEJ KEDIAMAN TUN FATTIMAH ada buat event. malam kebudayaan.. so setiap kolej kediaman yang lain perlu hantar group untuk buat persembahan.. lantaklah korang nak buat apa pon.. yang penting persembahan la.. hehheh... supposely bertemakan P.RAMLEE.. tapi suddenly terbuka kepada apa apa jenis persembahan.. 

apa lagi.. AZIM pun grab the oppurtunity dengan menyuruh kami menari tarian SATU MALAYSIA.. hahha.. memang pantas la azim nie.. suker la....
kita orang practise 1 hari 1 malam... sudah semestinya akan ada yang tercicir.. hahaah.... so aku la yang melakukan pekara tue....

yang penting... KOLEJ KEDIAMAN TAMAN UNIVERSITI telah menjadi JUARA.. haha..
aku just target tempat ke-3 dan ke-2 jer.. sebab aku kan dah lakukan kesalahan masa tarian tue... tapi ALHAMDULLILAH. kami merangkul JOHAN...


yang lawaknya.. aku dah ucap tahniah dah kat KOLEJ KEDIAMAN TUN SYED NASIR.. hahhah... lastly kumpulan kitaorang gak yang bergelar juara.. hahhaha.. perasaan lawak dan gembira bercampur baur lo.. huhuhuu.. sengal tui.. lalallal

bawah aku sediakan sedikit mamber group aku yang hebat.. 
mereka suma bagaikan WONDER PET untuk aku....


en. alias...  

en. aeman

en. syuk

en. azim

saya sendiri..


so.. korang.. terima kasih sesangat.. 

"jangan pikir menang kita nak enjoy jer"

suker sangat bila korang cakap macam tue.. tak la rasa tention aku... haha... best ar.. harap kita leh join lagi pertandingan macham nie lagi... haha...

"saya janji tak ting tong lagik.... hahaha"

saya nak ucapkan ribuan terima kasih..
kak jijah,gobi,hanafi,semua kakak dan abang taman u dan tidak lupa abang KAMERA... saya tak taun nama dia ar..

kawan kawan yang bagi support..... 

keluarga.. dan lain lain sewaktu dengan nya..




2 comments:

  1. bukan maen ek...
    sonok2..
    i enjoyed so much..
    no depression..heheh

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    memang tak depress pon.. tapi kechiwa sedikit...

    neko kun.... ur blog id please... hehehe
    btw.. thanks

    ReplyDelete