K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Thursday, February 17, 2011

H A N G O U T

kalau nak cita tentang minggu nie.. aku leh gelak sesorang...
minggu nie minggu "CLUMSY" aku..

> jatuhkan cokelat NIPS all the places..  p/s azim saw it..
> pecahkan my HUGO (minyak wangi).....  p/s azim saw it
> jatuhkan orange juice incide DREAM WORLD KARaoke Centre ... p/s all saw it
> cederakan kaki sendiri (langgar batu bata)... p/s azim saw it
>jatuhkan handset yang baru aku beli.. tak sampai 24 jam lagi..... p/s azim saw it also..

so.. aku rasa banyak lagi.. and semua diperhatikan ajim.. nampak bodoh. tapi aku tak kesah langsung..
minggu nie aku menjadi semakin rimas...

>auto cad yang buat sial setiap minggu
>assigment Hubungan etnik yang tak da kaitan ngan hidup aku
>lecturer engineering material yang paper ke entah... 
>exam math n fluids mechanics..

hurm.. semakin rimas dan aku dapat selesaikannya.. alhamdullilah lo....









No comments:

Post a Comment