K I T A

shafiq hanif

K E N G K A W A N shafiq hanif

Thursday, January 20, 2011

M i n g g u paling s**l dalam hidup aku...

hurm... aku mulakan dengan assalamualaikum... firstly aku nak mintak maaf sebab aku guna ayat S I A L untuk describe minggu aku nie... memang sial sangat. bukan nak merungut atau aper.. biasa lah dah takdir kita macam nie.. tapi yang aku kesal semua yang berlaku mungkin desebabkan oleh K E C U A I A N aku sendiri...
lately, aku semakin cuai dan kuat berangan.. entah;

my mum selalu kater :
for sure my mum wont said what u read on the pic up there..
she said
"shafiq, semakin lalai and kuat berangan..baik berhenti daydreaming and keep focus on your study"
ahakss... this dialogue every mum on this worlds used it la...

ok.. back to the main things.. naper aku kata aku cuai dan lalai.. sebab kecuaian aku.. aku kehilang my on PHONE.. my PINKIE... aku kehilangan barang kesayangan aku... barang yang aku paling sayang.. ke toilet pown aku bawak kowt... I MISS her so mUCH...
"kepada sesiapa yang mencuri.. HIDUP korang tak selamat.. u just stoled my phone.. and i wont stop pray for u to lost everything that u have in this world"
aku tau salah aku.. tapi hilang kat library.. aku tak sangka ada juga budak UNIVERSITI perangai macam nie... gosh!! take the stealer out from my campus... sucks..

nevermind.. benda yang dah hilang apa yang aku leh buat.. so jangan lalai lagik.. haha..

last night.. S H E E M A suhaimi just called me.. and i was totally miss her alot.. 
up there is the one of her pic.. she is one of my bestfreind forever.. 
she callled me out to tall me that she had to organise futsal tournament at her universiti...
do that sound great... sulutttt sama lu la shemaa..
kinda miss her.. we talked around more than half an hour...

topics did we talked:
1. wei.. nak dengar citer terbaru N A J J A...
2. sheema P O L A R I S camera  (i want it)
3. C A N O N and photobucket..
4. own life S T O R I E S

i totally miss both of them.. keep laughing in the class when us studied at MATRICULATION collage.. "secrets to solve"

i realised something.. i really need my friend to talk.. cause i kinda feel so lonely lo.. 
aku tak paham sebab aper.. aku macam rindu seseorang jer.. tapi aku tak tahu saper... hurm.. aku perlukan kawan... aku bukan broken hearted.. tapi aku keseorangan la.. ahakss..
geli la ayat nie..

ada kawan baru leh aku lupakan.. masa cuti tue aku dah gaduh ngan kawan aku.. my best friend sendiri....
A Y O I & K H A L I S... aku mintak maaf. aku sayang korang sangat... aku marah korang.. tapi aku sayang korang la.. aku tak suka gaduh tapi aku cepat marah.. so aku mintak maaf sesangat.. maafkan aku erk... boleh tak korang maafkan aku... kall aku jika ada masa lapang... aku rindu korang sesangat... please maafkan aku...

aku tahu mereka akan maafkan aku.. sebab mereka adalah kawan aku tok selamnya.. 
*handset ilang
*assigment bertimbun
*kepala serabut..

tue yang aku perlu hadapi.. so..
"shafiq hanif.. ko kena jadi kuat"

No comments:

Post a Comment